Tudnivalók a streamelt előadások jegyvásárlásáról és a közvetítésről

2021. február 02.

Felhívjuk nézőink figyelmét, hogy a Szegedi Nemzeti Színház online előadásaira kizárólag az online-szegedinemzeti.jegy.hu oldalon értékesít jegyeket.
Kérjük, ha ettől eltérő linkkel találkoznak vagy üzenetben kapnak hivatkozást, azokra ne kattintsanak, ott jegyet ne vásároljanak, mert azáltal csalás áldozatává válhatnak, és a hivatalos árnál magasabb összeget fizethetnek a jegyekért.

Vásárlás új felhasználóként:

  1. Kattints az online.jegy.hu-ra.
  2. Kattints az esemény címe mellett található „Jegyvásárlás” gombra, majd rakj a kosárba eseményenként 1 db jegyet, majd kattints a „Tovább a kosárhoz” gombra (A kosáridő 30 perc).
  3. Amennyiben a kosárban minden megfelelő, kattints a „Következő” gombra!
  4. A felugró ablak figyelmeztetése szerint be kell jelentkezned, ezért kattints a „Bejelentkezés” gombra, majd a megjelenő felület alján kattints a „Regisztráció” gombra.
  5. Töltsd ki a kért adatokat, majd kattints a „Regisztráció” gombra. Ennek eredményeként a megadott email címre megérkezik a megerősítő email (promóció, spam mappába is érkezhet), amelyben kattints a „Megerősítés” gombra.
  6. Írd be a megjelenő felületen az email cím és jelszó párost, majd kattints a „Bejelentkezés” gombra.
  7. A jegyvásárlási folyamatban ugyanoda kerülsz vissza, ahol a regisztrációt megelőzően jártál, kattints tehát a „Következő” gombra, majd töltsd ki a számla elkészítéséhez szükséges adatokat, majd kattints a „Tovább a fizetéshez” gombra.
  8. Az összegző felület alján fogadd el a feltételeket a jelölőnégyzet bepipálásával, végül kattints az oldal alján található „Fizetés” gombra.
  9. A Simple Pay felületén10 perc áll rendelkezésre, hogy kitöltsd a bankkártya adatokat, majd a "Fizetés" gomb megnyomásával véglegesítsd vásárlási szándékodat.
  10. A visszaigazoló emailben megtalálod a megvásárolt tartalom linkjét. A link a kezdési időpontot követően a tartalom megtekintéséhez vezet. Ha korábban kattintasz a linkre, az esemény oldalára érkezel, ahol a kezdés időpontjában, oldalfrissítést követően megjelenő „Video megtekintése” (Video Stream eseménynél) vagy „Élő közvetítés” (Live Stream eseménynél) gombra kattintással indíthatod a tartalom megtekintését. Online közvetítés az emailben küldött link nélkül, a felhasználói fiókba bejelentkezve az esemény oldaláról is indítható a megadott kezdési időpontban, hasonlóan a fent leírtakhoz.

A streaming szolgáltatásról:

A vásárló jogosultsága a felhasználói fiókjához kötődik.
FONTOS! Egy e-mail címről csak 1 jegy vásárolható!
Egy visszaigazoló emailben a vásárló megkapja az esemény linkjét, ez csak egy emlékeztető, a felhasználó az eseményt az online.jegy.hu-n azonnal, illetve a kezdés időpontjától megtekintheti.

További fontos információk:

  • Hogyan tudok regisztrálni?
  • Az online.jegy.hu oldalon válaszd ki az előadót, majd az oldal jobb felső sarkában a “Bejelentkezés” gombra kattintva megnyílik egy ablak. Itt kattints a “Regisztráció” linkre, add meg az adataidat. Ezt követően kapsz egy megerősítő e-mailt. Itt kattints a levélben található megerősítő linkre, mert csak ezáltal válik véglegessé a regisztrációd. 
  • Jegyvásárláshoz / esemény megtekintéséhez szükséges regisztrálnom?
  • Igen. Regisztráció nélkül nem lehetséges a jegyvásárlás és az előadások megtekintése. 
  • Nem sikerül regisztrálni 
  • A regisztrációt az esemény oldalon a Bejelentkezés gombra kattintva kell megtenni. 
    Kérjük, ellenőrizd, hogy ezen a felületen próbálkoztál-e a regisztrációval. 
    A Jegy.hu és az online.jegy.hu fiókok nincsenek összekapcsolva. Ha más e-mail címmel vagy regisztrálva az online.jegy.hu fiókodban, akkor a Jegy.hu fiók e-mail címével nem fogsz tudni bejelentkezni (ez fordítva is igaz). 
    Ha ugyanazzal az e-mail címeddel vagy regisztrálva mindkét helyen, akkor figyelj arra, hogy a megfelelő oldalon a megfelelő jelszót add meg. 
    Próbáld meg a belépést az online.jegy.hu fiókhoz regisztrált e-mail címeddel. Ha így sem tudsz belépni, akkor kérjük, írj az online.jegy.hu chaten vagy küldj levelet az online [at] interticket.hu e-mail címre.
  • Regisztrációt követően nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt
  • Várj pár percet, mert a küldés is valamennyi időbe telhet a leterheltségtől függően. Ha még mindig nem érkezett meg, akkor nézd meg a spam és promóciós mappád is. Ha így sem találod, kérjük, írj az online.jegy.hu chaten vagy küldj levelet az online [at] interticket.hu e-mail címre. 
  • A spam/promóciós mappába jönnek az üzenetek. Mit tehetek?
  • Húzd át a levelet az elsődleges/beérkező levelek mappádba. Amennyiben a leveleződ felkínálja, jelöld is meg, mint biztonságos feladó, hogy a jövőben jó helyre érkezzenek a levelek.
  • Mit tegyek, ha a regisztráció során kapott (megerősítő) levélben található Megerősítés gombra kattintva nem történik semmi?
  • Írj az online.jegy.hu chaten vagy küldj levelet az online [at] interticket.hu e-mail címre. 
  • Nem tudok bejelentkezni
  • Ennek több oka lehet: 
    - Helytelen e-mail címet vagy jelszót adtál meg. 
    - A Jegy.hu és az online.jegy.hu fiókok nincsenek összekapcsolva. Ha más e-mail címmel vagy regisztrálva az online.jegy.hu fiókodban, akkor a Jegy.hu fiókod e-mail címével nem fogsz tudni bejelentkezni (ez fordítva is igaz). 
    Próbáld meg a belépést az online.jegy.hu fiókhoz regisztrált e-mail címeddel. Ha így sem tudsz bejelentkezni, akkor kérjük, írj online.jegy.hu chaten vagy küldj levelet az online [at] interticket.hu e-mail címre

Jegyvásárlás

  • Jegyvásárláshoz / esemény megtekintéséhez szükséges regisztrálnom?
  • Igen. Regisztráció nélkül nem lehetséges a jegyvásárlás és az előadások megtekintése. 
  • Hogyan működik a jegyvásárlás?
  • Első lépés a regisztráció, amelyet az esemény oldalán a Bejelentkezés gombra kattintva kell megtenni és a megerősítő levélben kapott linkre kattintva válik véglegessé. Sikeres regisztráció után a kiválasztott időpont melletti Jegyvásárlás gombra kattintva lehet kiválasztani a jegytípust és kosárba rakni. 
    FONTOS: eseményenként egy darab jegyet vásárolj, hiszen a jegy felhasználói fiókhoz kötött, így nem tudod átadni a pluszban megvásárolt jegyet. 
    Tovább haladva az online banki fizetés oldalra jutsz, ahol bankkártyával tudod kifizetni a jegyet. A fizetést követően a regisztrált e-mail címedre egy visszaigazolás érkezik, ami tartalmazza a megvásárolt előadás linkjét. Erre kattintva lehet majd a megadott kezdési időponttól kezdve megtekinteni a videót, vagy az esemény adatlapján az “Élő közvetítés” vagy “Videó megtekintése” gombra kattintva lehet elindítani a tartalmat. 
  • Hány jegyet vásároljak egy eseményre? Melyik jegyet válasszam?
  • FONTOS: Eseményenként egy darab jegyet vásárolj, hiszen a jegy felhasználói fiókhoz kötött, így nem tudod átadni a pluszban megvásárolt jegyet. 
    Ha támogatni szeretnéd az előadót, ezt kifejezheted azzal is, hogy több jegyet vásárolsz, vagy - amennyiben az adott eseménynél lehetséges - magasabb árú vagy támogatói  jegyet vásárolsz.
  • Inkognitó módban használom a böngészőt, hibajelzést kapok 
  • Ha a böngészőt a vásárlás során privát módban használod, akkor a banki fizetési felületre átlépve a rendszer kijelentkeztet a fiókodból. Ezért a fizetési felület után a jegyvásárlási felületre visszatérve “Sikertelen vásárlás” hibajelzés fog érkezni, annak ellenére, hogy a vásárlás sikeres. A rendszer figyelmeztetést is küld az oldalon, ebben az esetben próbálj meg újra bejelentkezni. 
    FONTOS: A hibaüzenet ellenére a háttérben a jegyvásárlás lezajlik, és erről a vásárlás során megadott e-mail címre meg is fogod kapni az értesítést.
  • Megkaptam a vásárlás visszaigazolást, mi a teendőm? 
  • A kapott e-mailben található linkre kattintva juthatsz el az eseményhez. Ha az esemény már elkezdődött, a link közvetlenül az esemény megtekintésére vezet, ha még nem kezdődött el az előadás, akkor az esemény oldalára visz.  Az esemény oldalán bejelentkezést követően is lehetőséged van a megtekintés oldalra navigálni. Az esemény kezdetekor, frissítsd az oldalt és meg fog jelenni az “Élő közvetítés” vagy a  "Videó megtekintése" gomb. Ha már elkezdődött az esemény, akkor a kattintás után a közvetítés el is indul. 
  • Nem kaptam meg a visszaigazolást a jegyvásárlásomról 
  • Kérjük, küldj levelet az online [at] interticket.hu e-mail címre. 
    Előtte nézd meg a fiókodat, nem került-e a visszaigazoló e-mail spam vagy promóciós mappába. 
  • A spam/promóciós mappába jönnek az üzenetek. Mit tehetek?
  • Húzd át a levelet az elsődleges/beérkező levelek mappádba. Amennyiben a leveleződ felkínálja, jelöld is meg, mint biztonságos feladó, hogy a jövőben jó helyre érkezzenek a levelek.
  • Tudok ajándékba jegyet vásárolni?
  • Erre sajnos jelenleg nincs lehetőség, hiszen a videó megtekintéséhez szükséges jogosultság a jegyvásárlás után a felhasználói fiókhoz van kapcsolva. Így hiába vásárol egy felhasználó több jegyet, más felhasználói fiókhoz nem tudja hozzárendelni a jegyeket, más fiókból nem lehet megnézni az előadást.
  • Nincs bankkártyám - tudok átutalással online jegyet vásárolni?
  • Rendszerünkön keresztül kizárólag bankkártyás jegyvásárlás lehetséges (azonnali fizetéssel), átutalásos fizetést kezelni nem áll módunkban. 
  • Hogyan tudom továbbítani a megvásárolt jegyet?
  • A vásárlást követően kapott link regisztrációhoz kötött, csak a vásárláskor használt fiókból tekinthető meg az előadás. 

Videó/Közvetítés megtekintése

  • Hol a jegyem, hogyan tudom elérni az eseményt?
  • Az eseményt a következőképp érheted el: 
    - A visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva. 
    - Az online.jegy.hu oldalon is elérheted az eseményt. Bejelentkezést követően, navigálj az esemény adatlapjára, és az esemény kezdési időpontjában meg fog jelenni az “Élő közvetítés” vagy a  "Videó megtekintése" gomb. Szükség szerint, az esemény kezdetekor frissítsd az oldalt. 
    FIGYELEM: A megvásárolt jegyek a regisztrált fiók e-mail címéhez kapcsoltak, így az esemény csak a regisztrált fiók e-mail címével belépve tekinthető meg.
  • Mikor tudom megnézni az előadást? 
  • Az előadást leghamarabb a meghirdetett kezdési időpontban (“Esemény kezdete”) tudod elindítani, de erre később is lehetőséged van. A videó az “Esemény vége” időpontig él. Javasoljuk, úgy indítsd el a videót, hogy azt az esemény vége időpontig legyen idő lejátszani. 
  • Vissza tudom tekerni a felvételt?
  • A videó megállítható és visszatekerhető, mert egy felvételt látsz.

Ha problémám van a lejátszással (akadozik, nem indul):

  • Lehet, hogy a gépeden egyéb programok futnak, melyek a hálózatot terhelik (letöltés, játék, film- vagy zenelejátszás, levelező). Keresd meg és állítsd le ezeket. 
  • Ellenőrizd, hogy a hálózati kapcsolatod megfelelő sebességű. A sebességet például ezen az oldalon lehet mérni: https://www.speedtest.net 
  • Ha Wi-FI kapcsolatot használsz, akkor próbálkozz meg helyette a kábeles csatlakozással. 
  • Az F5 billentyűvel frissítsd a böngészőablakot. Érdemes lehet a teljes böngészőt bezárni, majd újraindítani. 
  • Figyelj arra, hogy a támogatott böngészők a Google Chrome, Firefox és Safari (az Internet Explorer és az Edge nem). 
  • Az operációs rendszer nem számottevő tényező - ha esetlegesen fennakadást okoz egy régebbi operációs rendszer a stream/videotartalom minőségében, törekedj inkább frissebb rendszer használatára. 
  • Az elérhető maximális felbontás a produkciótól függ - a felbontás automatikusan igazodik a sávszélességhez. Ha lassabb az internet sebessége, akkor tapasztalhatsz akadozást, de 10 Mbps sávszélességű internet sebességgel kiváló minőségben fogod tudni nézni a közvetítést, 5 Mbps sávszélességgel is jó minőségben nézhetőek az események, de akár 1 Mbps is elfogadható lehet. 

Bízunk benne, hogy sikerül elindítanod az előadást. Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor kérjük, írj az online.jegy.hu chaten vagy küldj levelet az online [at] interticket.hu e-mail címre.

Okos TV 

  1. Amennyiben TV készüléken szeretnéd megnézni az előadást, javasoljuk hogy számítógépről/laptopról, HDMI kábelen keresztül csatlakoztasd.
  2. Amennyiben okos TV böngészőjén keresztül nyitod meg az adott eseményt, amire jegyet vásároltál, kattints a piros kis gombra. Fontos, hogy a TV időzóna beállítása Budapest GMT+1 időzóna legyen. Ha ez nem egyezik, akkor SSL-hibaüzenet kapsz. Az okos TV-k beállítása gyártó és típus szerint nagy mértékben eltérhetnek. Amennyiben nem megfelelő a stream/videotartalom minősége, vagy nem tudod elindítani az eseményt, javasoljuk, hogy számítógépről/laptopról HDMI kábelen keresztül csatlakozz a TV készülékre. 

Hogyan menthetem le az előadást a gépemre? Letölthetem a videót?
Erre nincs lehetőség, és jogilag sem megengedett.